دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

تعميرات چرخ‌خياطي صنعتي

جديدترين مدل لباس مجلسي

۹ بازديد

 

انتخاب مدل لباس مجلسي زنانه شيك  دكلته شانه هاي شما را بيرون از لباس نمايان مي كند. اين مدل لباس ها در قسمت بالاتنه طراحي هاي زيبايي همانند تصوير زير شده اند كه به نوعي لباس را خاص نمايان مي كنند.

 

 

سبك خارج از شانه براي كساني كه مي خواهند شانه ها و بازوهاي خود بيرون باشد مناسب مي باشد. پيشنهاد ما براي انتخاب اين لباس اين است كه گزينه ي مناسبي است براي لباس عروس در مراسم جشن عقد يا حناندان تا متفاوت تر از ديگران ظاهر شود.

لباس مجلسي هاي جديد در مدل هاي مختلف كار شده و ساده وجود دارند كه هركس با توجه به سليقه و موقعيت دست به انتخاب ميزند، در انتخاب لباس مجلسي به نكات زيادي بايد دقت كنيد از جمله جنس، رنگ، سايز، بلندي و كوتاهي، آستين داشتن يا نداشتن و... همچنين رنگ پوست و فرم اندام تان نيز تاثيرگذار هستند.

اگر قصد دوختن لباس مجلسي داريد ميتوانيد سري به وبسايت هاي معتبر مانند نمناك بزنيد و از مدل لباس هاي آن ها ايده بگيريد، اينطوري ميتوانيد راحت تر مدل لباس دلخواه تان را پيدا كنيد.

با لباس مجلسي هاي شيكي كه سال 2019 مد هستند قطعا در مجلس خواهيد درخشيد فقط كافيست لباسي كه انتخاب ميكنيد متناسب با فرم اندام و رنگ پوست شما باشند.

۵۶ عدد از شيك ترين و جديدترين انواع مدل لباس مجلسي ۲۰۱۹ را از سري جديد مدل لباس مجلسي دخترانه و زنانه در سال ۲۰۱۹ – ۹۸ براي شما عزيزان در اين قسمت از سايت دو نقطه فراهم كرديم. زيباترين لباس هاي مجلسي ۲۰۱۹ – ۹۸ در اين مجموعه گنجانده شده است.

همان طور كه در قسمت مدل لباس سايت و مزون طراحي و دوخت بلندي ديديد، انتخاب مدل مانتو  يكي از علاقه مندي هاي خانم ها محسوب مي شود. در مورد لباس مجلسي هم شرايط تقريبا يكسان است. در ادامه شيكترين مدلهاي لباس مجلسي ۲۰۱۹ را برايتان آماده كرده ايم كه مي توانيد آنها را مشاهده نماييد.

 

 

  • صاف و قابل لمس

مخمل را مي‌توان از تنيدن ابريشم يا الياف مصنوعي تهيه كرد. بافتي متراكم دارد و به‌صورت سنتي براي لباس مجلسي و لباس شب استفاده مي‌شود.

مخمل مرمرين، از نوع سبك كلاسيك است. اين پارچه شيك، مجلل و نرم است كه اين خصوصيات به لباس اين اجازه  را مي‌دهد كه نسبت به تغيير نور محيط، تغيير رنگ دهد. اگر انتخاب شما يك لباس مجلسي زنانه شيك و منحصربه‌فرد است اين نوع مخمل مي‌تواند يكي از بهترين انتخاب‌هاي شما باشد.

  1. شيفون

شيفون نوعي پارچه است كه در چندين نسخه مخلتلف عرضه مي‌شود. مي‌تواند از ابريشم يا الياف مصنوعي بافته شود‌‌ همچنين اين پارچه بسيار ظريف و سبك است. برخي از ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد شيفون عبارت‌اند از:

  1. بافت ساده
  2. بافته شده از نخ‌هاي نازكي كه محكم به‌يك‌ديگر گره‌ خورده‌اند
  3. نرم و انعطاف‌پذير
  4. شفاف، براق، مقاوم و مستحكم

پارچه ابريشمي يك انتخاب محبوب براي لباس مجلسي زنانه شيك و رسمي است. لباس مجلسي دوخته شده از جنس ابريشم، بسيار خاص و زنانه به‌نظر مي‌رسد. هوا به‌راحتي از بين الياف اين نوع پارچه عبور مي‌كند و براي لباس مجلسي تابستاني ايده‌آل است.

  1. ژرژت:

اين پارچه دوست‌داشتني، به‌صورت سنتي با ابريشم بافته مي‌شود؛ اما مي‌توان آن را از نخ‌هاي مصنوعي مانند پلي‌استر هم تهيه كرد. برخي از خصوصيات اين پارچه عبارت‌اند از:

  1. بافتي ترد و كرپ مانند
  2. جنسي لَخت

۳. بافته شده از نخ‌هاي به‌هم گره خورده

۴. داراي الياف متراكم

هنگام دوختن لباس مجلسي و لباس شب، ژرژت هميشه يك انتخاب محبوب است

 

 انتخاب مدل لباس مجلسي ۲۰۱۹

در اين بخش قصد داريم انواع مدل لباس مجلسي ۲۰۱۹ جديد را بر اساس سلايق و دسته بندي هاي مختلفي براي شما به نمايش بگذاريم. در ابتدا توضيحات مختصري در مورد اين نوع مدل لباس ۲۰۱۹ زنانه خدمت شما ارائه مي دهيم. انتخاب لباس مجلسي به فاكتورهاي مختلفي مي تواند بستگي داشته باشد.

 

 

بهترين لباس مجلسي شيك زنانه

۲۸ بازديد

لباس مجلسي پوشيده 2018

لباس نامزدي هم مانند لباس عروس براي خانم ها بسيار مهم و با اهميت است زيرا جشن نامزدي جزو جشن هاي مهم براي هر خانمي است. براي جشن نامزدي بايد لباس مجلسي زنانه شيك انتخاب كنيد كه پوشيده و ساده باشد زيرا در جديدترين مدل لباس هاي نامزدي از زرق و برق بيش از حد خبري نيست. لباس نامزدي ميتواند كوتاه و يا بلند باشد اما جشن نامزدي, جشني بزرگ با مهمانان زياد است كه پيشنهاد ميشود لباس پوشيده و بلند انتخاب كنيد.

بهترين رنگ ها براي لباس نامزدي در سال 97 صورتي, بنفش و آبي ملايم است كه اين رنگ ها براي لباس نامزدي بسيار پرطرفدار هستند.

لباس مجلسي پوشيده

لباس مجلسي بلند و پوشيده

انتخاب طرح و رنگ مناسب براي لباس نامزدي و حنابندان مسئله اي كاملا سليقه اي است ، سرچ در فضاي مجازي و ژورنال هاي مختلف براي انتخاب يك مدل همه چيز تمام پروژه ي عروس خانم ها قبل از مراسم عروسي است . مدل ها را از لحاظ پوشيدگي به 2 دسته كلي تقسيم مي كنند كه در اين بخش از دنياي مد نمناك ما به سراغ مدلهاي كاملا پوشيده رفته ايم . ايده هايي كه مشاهده مي كنيد مربوط به طراحان لباس در كشورهاي آسياي شرقي است كه پيراهن بلند با آستين هاي پوشيده مد اصلي لباس مجلسي آنهاست اما اين پوشيدگي به معناي دور بودن از مد و زيبايي نيست و همانطور كه مشاهده مي كنيد تمامي مدل ها مورد پسند هستند .

نكته اي كه نه تنها در انتخاب اين مدلها بلكه در انتخاب هرمدل لباس مجلسي و نامزدي بايد رعايت شود تناسب مدل با سايز و اندام است ، به عنوان مثال يك لباس نامزدي و حنابندان آستين پف دار براي عروس خانم سايز بزرگ به هيچ وجه مناسب نيست همانطور كه جنس پارچه هاي خيلي لخت و ريزش دار براي عروس خانم هاي سايز كوچك متناسب نخواهد بود.انتخاب رنگ هم مسئله اي است كه به هيچ وجه نبايد از كنار آن ساده گذشت ، تناسب رنگ لباس با فضاي مراسم و رنگ پوست بايد رعايت شود.

در اين مطلب از سايت نمناك شيكترين مدل لباس مجلسي هاي پوشيده و بلند 2018 در مزون طراحي و دوخت بلندي مناسب براي جشن هاي نامزدي و عروسي را جمع آوري كرده ايم كه در ادامه مشاهده ميكنيد.

با آژانس ديجيتال ماركتينگ بيشتر آشنا شويد

۱۲ بازديد
با آژانس بازاريابي ديجيتال بيشتر آشنا شويد

اگر شما صاحب كسب و كار اينترنتي باشيد حتماً اصطلاح آژانس بازاريابي ديجيتال به گوشتان خورده، امروزه با گسترش سايت‌هاي كسب و كار و گرايش مردم به شبكه‌هاي اجتماعي بازاريابي بيشتر مورد توجه است.

به گزارش بازرگاني خبرگزاري مهر، بازاريابي براي كسب و كارهاي مختلف مسئله جديدي نيست و از زمان پيدايش كسب و كارها افراد براي ديده شدن در بين رقبا و فروش بيشتر به روش‌هاي مختلفي محصولات و خدمات خود را به كاربران هدف معرفي مي‌كردند. با وجود اين كه بازاريابي سنتي هنوز جايگاه خود را در بين كسب و كارها حفظ كرده است، شكل نوين بازاريابي نيز اخيراً در دنياي اينترنت و ديجيتال ماركتينگ ديده مي‌شود. بنابراين بازاريابي سنتي مطلقاً از بين نرفته است. اگر شما صاحب يك كسب و كار اينترنتي باشيد حتماً اصطلاح آژانس بازاريابي ديجيتال به گوشتان خورده است. استراتژي‌ها و تكنيك‌هاي بازاريابي سنتي جايگاه خود را در ميان آژانس بازاريابي ديجيتال حفظ كرده‌اند. نكته اينجا است كه ما در زمان حال زندگي مي‌كنيم و بايد خود را با تحولات نوين همراه كنيم.

امروزه با گسترش سايت‌هاي كسب و كار و همچنين گرايش مردم به شبكه‌هاي اجتماعي باعث شده كه مسئله بازاريابي بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد. تا حدي كه اخيراً بازاريابي ديجيتال به يك تخصص تبديل شده و به عنوان يك رشته در دانشگاه‌ها تدريس مي‌شود. جالب اين‌جا است كه با وجود تفاسير مختلفي كه در اين حوزه مطرح مي‌شود هنوز هم تعريف قطعي و مختصي براي ديجيتال ماركتينگ وجود ندارد. قبل از هر چيزي بهتر است با آژانس بازاريابي ديجيتال آشنا شويد. آژانس در اصطلاح به كارگزاري گفته مي‌شود كه كار خاصي را براي كاربر هدف انجام مي‌دهد و يا در واقع خدماتي را ارائه مي‌كند. بازاريابي ديجيتال نيز به روش‌هاي بازاريابي اينترنتي اطلاق مي‌شود كه طيف گسترده‌اي دارد. مي‌توان گفت بازاريابي ديجيتال به تمام ابزارها و فعاليت‌هايي گفته مي‌شود كه براي بازاريابي محصولات و خدمات متنوع در بستر اينترنت مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

آژانس ديجيتال ماركتينگ در واقع همان معادل آژانس بازاريابي ديجيتال است. در حقيقت به تمام فعاليت‌هاي بازاريابي كه با استفاده از اينترنت و ابزارهاي ديجيتال انجام مي‌شود، ديجيتال ماركتينگ مي‌گويند. اين فعاليت‌ها تماماً در راستاي تبليغ محصولات، خدمات، برند، بررسي رفتار كاربر در سايت و غيره انجام مي‌شوند. آژانس ديجيتال ماركتينگ با ارائه راه حل‌هاي خلاقانه و متفكرانه به رفع مشكلات سايت‌ها كمك كرده و در نهايت منجر به برندسازي مي‌شود. اين آژانس بر كيفيت خدماتي كه به سايت‌ها ارائه مي‌دهد اهميت خاصي قائل است. آژانس ديجيتال ماركتينگ درك عميق‌تري از بستر اينترنتي و رسانه‌ها دارد و به خوبي آن را تجزيه و تحليل مي‌كند. اين آژانس اطلاعات و دانش كافي در خصوص بازاريابي را دارد و در انتخاب استراتژي‌هاي مفيد و كارآمد به درستي عمل مي‌كند. به همين دليل مي‌تواند كسب و كارهاي مختلف را با موفقيت كامل در عرصه اينترنت هدايت كند. براي درك بهتر فعاليت‌هاي مربوط به آژانس ديحيتال ماركتينگ مي‌توانيد به سايت آژانس ديجيتال ماركتينگ منظم سر بزنيد.

خدمات آژانس بازاريابي ديجيتال چيست‌؟

اين آژانس قبل از هر چيزي خلاصه‌اي از اهداف كسب و كارها را دريافت مي‌كند و در مورد آن به تحقيق و مطالعه مي‌پزدازد تا بتواند بازار هدف، مشتري و رفتار او و ساير موارد وابسته به اين بازار را ارزيابي كند. سپس بر اساس نتايج تحقيقات خود استراتژي مناسبي انتخاب كرده و پروپوزال آن را ارائه مي‌دهد. اين خدمات طيف گسترده‌اي از فعاليت‌ها، تكنيك‌ها و برنامه‌ها را شامل مي‌شود كه در ادامه بيان مي‌كنيم.‌

با آژانس بازاريابي ديجيتال بيشتر آشنا شويد

طراحي لوگو: جلوه مناسب و خاص مي‌تواند هويت و شخصيت قدرتمندي به سايت شما ببخشد. آژانس بازاريابي ديجيتال با طراحي لوگوي زيبا و منحصر به فرد، تصوير خاصي از برند شما را در ذهن مخاطبان آن ثبت مي‌كند و قدرت و خلاقيت شما را به نمايش مي‌گذارد.

طراحي كاتالوگ: همان طور كه در ابتدا گفتيم با وجود گسترش بازاريابي ديجيتال، برخي از روش‌هاي تبليغات سنتي همچنان جايگاه خود را در اين عرصه حفظ كرده‌اند. طراحي كاتالوگ يكي از روش‌هاي تبليغاتي سنتي است كه در ديجيتال ماركتينگ به فراواني استفاده شده و بسيار كارآمد است. طراحي يك كاتالوگ منحصر به فرد با معرفي كوتاه و جامع و تصاوير جذاب و واضح تأثير قابل توجهي در برندسازي دارد و در بازاريابي ديجيتال اين استراتژي با كيفيت بالا پياده سازي مي‌شود.

توليد محتوا: محتوي اصلي‌ترين بخش از سايت است كه كاربران بيشترين ارتباط را با آن برقرار مي‌كنند. بنابراين توليد محتوي يونيك، جذاب و مفيد تأثير بسياري در معرفي محصولات و خدمات دارد، ضمن اين كه گاهي علاوه بر معرفي محصول جنبه آموزشي دارد و اين مسئله باعث جلب اعتماد مشتري مي‌شود.

مديريت شبكه‌هاي اجتماعي: شبكه‌هاي اجتماعي مانند پيج‌هاي اينستاگرام، كانال‌هاي تلگرامي و غيره جزو مهم‌ترين بسترهاي تبليغاتي به شمار مي‌روند چون امروزه مردم ساعات زيادي از فراغت خود را در اين شبكه‌ها سپري مي‌كنند. حتي عده بسياري از افراد از اين بستر كسب درآمد مي‌كنند. از اين رو آژانس بازاريابي ديجيتال با ايجاد تعامل بين اين شبكه‌ها و مديريت آن‌ها به طرز عجيبي باعث افزايش بازديدكنندگان سايت‌ها، افزايش فروش و برندسازي مي‌شود. در واقع مديريت پيج‌هاي اينستاگرامي و غيره يك استراتژي هوشمندانه محسوب مي‌شوند.

نظارت بر سئو: سئو يك مبحث بسيار گسترده است. با اين حال تمام خدمات سئو بخشي از خدمات آژانس ديجيتال ماركتينگ محسوب مي‌شود. سئو به معني بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو است و شامل تكنيك‌ها و استراتژي‌هاي بسيار زيادي است كه همگي در راستاي برندسازي انجام مي‌شوند. مي‌توان سئو سايت را يك روش بازاريابي مهم كه انجام آن براي پايداري سايت ضروري است. اغلب فعاليت‌هاي سئو در داخل سايت صورت مي‌گيرد و نظارت بر سئو به عهده آژانس بازاريابي ديجيتال است.

بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي: آژانس ديجيتال ماركتينگ با بازاريابي در شبكه‌هاي اجتماعي به شيوه‌هاي مختلف به برندسازي سايت‌ها كمك مي‌كند. به عنوان مثال اين آژانس با طراحي بنرهاي تبليغاتي آنلاين، تلفن گويا و غيره در اين شبكه‌ها به معرفي كسب و كارها و خدمات آن‌ها مي‌پردازد. از آنجا كه شبكه‌هاي اجتماعي در هر ساعت از شبانه روز كاربران فعال بسياري دارند، بازديد از سايت به طرز چشمگيري افزايش مي‌يابد. البته اين مسئله كاملاً با خلاقيت و تخصص تيم ديجيتال ماركتينگ مرتبط است.

طراحي سايت ورد پرس: ورد پرس نوعي سيستم مديريت محتوي است كه طراحي سايت با آن بسبار راحت انجام مي‌شود چون ديگر به دانش كد نويسي و برنامه نويسي براي طراحي سايت نيازي نيست. بعد از طراحي سايت نيز مديريت ان با ورد پرس به راحتي انجام مي‌شود.

با آژانس بازاريابي ديجيتال بيشتر آشنا شويد

بهترين آژانس بازاريابي ديجيتال را معرفي كنيد

گسترش فناوري ارتباطات باعث شده كه ديجيتال ماركتينگ به نياز روز بشر تبديل شود. قطعاً وقتي ارتباط به ابزارهاي ديجيتالي وابسته شود بايد آژانس‌ها و بنگاه‌هايي براي بهبود اين ارتباط شكل بگيرند. با افزايش فعاليت كاربران در اينترنت و همچنين افزايش سايت‌هاي فروشگاهي، خدماتي و غيره تعداد آژانس‌هاي بازاريابي اينترنتي نيز افزايش چشمگيري داشته است. در اين بين اصول اوليه بين تمام آژانس‌ها يكي است اما تفاوتي كه در بين آن‌ها ديده مي‌شود اين است كه هر آژانس در پياده سازي يك يا چند روش خاص تبحر بيشتري دارد.

نقش توليد محتوا در ديجيتال ماركتينگ

۱۳ بازديد

توليد محتوا (به انگليسي: Content Creation) دغدغه‌ي تازه‌اي نيست.

تقريباً از زماني كه صنعت چاپ به وجود آمد و ظرفيت توليد محتوا از تقاضاي محتوا پيشي گرفت، توليد محتوا و پيدا كردن محتواي مناسب براي نشر و همچنين حضور در فضاي آنلاين و ديجيتال ماركتينگ به يك چالش جدي تبديل شد.

صنعت نشر در اروپا بلافاصله پس از اختراع ماشين چاپ، به سراغ چاپ انجيل رفت كه هم كسي مدعي دريافت حق‌التاليفش نبود و هم متقاضيان فراوان داشت.

اما بعد از مدت كوتاهي با جدي‌تر شدن ماجراي توليد محتوا ديگر نمي‌شد به كتاب‌هاي سنتي موجود اكتفا كرد. بنابراين تقاضا براي توليدكنندگان محتوا زياد شد و فعاليت‌هاي تخصصي مربوط به اين رشته هم شكل گرفتند.

سردبيرهاي نشريات و آژانس ديجيتال ماركتينگ موضوعات مناسب براي توليد محتوا را پيدا مي‌كردند و سپس به سراغ سفارش توليد محتوا مي‌رفتند. بخش زيادي از توليد محتوا در آن زمان توسط «نويسندگان استخدام‌شده در نشريات» انجام مي‌شد. اما به تدريج، نويسندگان فريلنسر هم زياد شدند؛ كساني كه پس از دريافت سفارش توليد محتوا، بر اساس سليقه و خواست كارفرما مطلب مي‌نوشتند.

بنابراين مي‌توان گفت شركتهاي انتشاراتي بر پايه محتوا شكل گرفتند و نخستين كساني بودند كه با سفارش توليد محتوا به نويسندگان، اين صنعت را خلق كردند.

توليد محتوا در عصر رسانه هاي الكتريكي و الكترونيكي

بعد از كتاب و روزنامه، رسانه‌هاي الكتريكي – يعني راديو و تلويزيون – اختراع شدند. حالا توليد محتواي صوتي و تصويري هم اهميت پيدا كرده بود.

همان زمان گروهي از تحليل‌گران رسانه به اين فكر افتادند كه بايد نقش محتوا، توليد محتوا و حاشيه‌هاي آن جدي گرفته شود. نورمن آنجل، مارشال مك لوهان، نيل پستمن، ژان بودريار و اروينگ گافمن از جمله‌ي اين تحليل‌گران بودند.

اما ظاهراً تا زماني كه وب و شبكه هاي اجتماعي اختراع نشده بودند، دغدغه‌ي توليد محتوا آن‌قدر عموميت پيدا نكرده بود. در حال حاضر توليد محتوا آن‌قدر فراگير شده كه آموزش آن به مقطع پيش از دانشگاه رسيده است. در كشور خودمان نيز آموزش و پرورش اين را نياز جدي گرفته و «درس توليد محتواي الكترونيك و برنامه سازي» در پايه دهم كامپيوتر تدريس مي‌شود.

اما با ارزان شدن تكنولوژي ديجيتال و فراگير شدن دسترسي به ابزارهاي توليد محتوا (موبايل، دوربين ديجيتال، لپ‌تاپ، اينترنت، وب و ساير ابزارهاي مشابه) چالش جديدي در فضاي محتوا ايجاد شد.

با اين حجم از توليد محتوا، چه بايد بكنيم كه مخاطب به سراغ ما بيايد و از محتواي ما استفاده كند؟ اگر شغل توليد محتوا را براي امروز يا آينده‌ي خود انتخاب كرده‌ايد بايد به اين سوال مهم پاسخ بدهيد. درس‌هاي آموزش توليد محتوا، بازاريابي محتوا، استراتژي محتوا، ديجيتال ماركتينگ و سئو در متمم مي‌كوشند به شما كمك كنند در بازار اشباع‌شده‌ي امروز، محتوايي مفيد و ارزشمند عرضه كنيد و آن‌ها را به دست مخاطبان خود برسانيد.