دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

تعميرات چرخ‌خياطي صنعتي

كفش كتاني زنانه

۱۱ بازديد

كفش كتاني زنانه نيوبالانس نه تنها به عنوان يك اكسسوري بلكه به عنوان نقطه عطف برخي استايل‌ها از اهميت ويژه‌­اي برخوردار است. پس بي ترديد برخي مدل‌ها هستند كه گذشتن از آن‌ها براي ما كاري ناممكن است پس به طور مداوم از آن‌ها استفاده مي‌كنيم. يكي از اين كفش‌­هاي مهم كفش كتوني مردانه است. با ما در مجله دلتا همراه باشيد.
با كتوني چي بپوشيم؟كتوني با شلوار جين اسكيني، تركيب هميشگي و بدون انقضا است. وقتي كتوني مي‌پوشيم اولين انتخاب شما يك جين تنگ و چسبان است. اين تركيب يك استايل ثابت است، نه خوب است و نه بد. درواقع خوبي و بدي اين تركيب كاملا بستگي به چگونه پوشيده شدن آن دارد.
در مواقعي كه كتوني را با شلوار جين اسكيني مي‌پوشيد بايد به چند نكته خيلي مهم دقت كنيد :۱- ميزان تنگي شلوار
۲-قد شلوار
۳-مدل كتوني
ميزان تنگي شلوار 
حواس شما بايد به شلوار و يا لگي كه انتخاب مي‌كنيد باشد، شلوار و يا لگي كه مي‌پوشيد بايد كاملا مناسب اندام، مخصوصا فرم پاهاي شما باشد. معمولا كتوني‌هاي ظريف براي شلوارهاي خيلي جذب مناسب‌­تر هستند.
قد شلوارمهم‌ترين نكته در ست‌كردن شلوارجين با كتوني توجه كردن به قد شلوار است. شلوارهاي كوتاهي كه يك فضاي خالي ميان كفش و مچ‌پا ايجاد مي‌كنند، مناسب‌ترين قد شلوار براي اين استايل هستند. زماني كه شلوار اسكيني بلند را با كتوني مي‌پوشيد و فضاي تنفس در استايل پايين تنه خود ايجاد نمي‌كنيد ناخودآگاه كمي چاق‌تر و كوتاه‌تر ديده مي‌شويد.
مدل كتونيمعمولا استفاده از كتوني‌هاي ظريف براي ست كردن با شلوار جين اسكيني و يا لگ مناسب‌تر است، زيرا پايين تنه شما را ظريف‌تر، بلندتر و لاغر­تر نشان مي‌دهند.
كتوني با دامن و پيراهنكتوني با دامن و پيراهن
پوشيدن دامن و پيراهن با انواع كتوني يك تركيب كژوال و دخترانه است. اين استايل براي هر جايي مناسب است. دامن و پيراهن، بسته به نوع استايل شما، مي‌توانند گزينه مناسبي براي يك استايل كژوال باشند. اما براي اينكه استايل بي‌نقصي داشته باشيد بهتر است قد پيراهن و دامن تا روي ساق‌پاي شما باشد.
كتوني با شلوار كلاسيك، يك تركيب مدرنكتوني با شلوار كلاسيك
اين ست شيك و راحت يك استايل كژوال را به وجود مي‌­آورد و تركيب مناسبي براي دانشگاه و محل كار است. براي اينكه با اين تركيب بهترين استايل را داشته باشيد بهتر است از شلوار راسته كوتاه و كتوني ظريف، مثل كفش­‌هاي تنيس استفاده كنيد.
كفش كتوني زنانه با شلواركاين لباس يك آيتم جوان پسند و كژوال است كه تركيب‌هاي خوبي در يك استايل به وجود مي‌آورد. مي‌توان گفت كتوني بهترين انتخاب براي داشتن يك استايل بي‌نظير با شلوارك است.
كتوني با شلوار گشاد، استايل خياباني پرطرفداريكي از كفش‌هاي مناسب براي ست كردن با شلوار گشاد، كتوني است كه اين تركيب جزو استايل­‌هاي مدرن و خياباني به حساب مي‌­آيد. نكته‌اي كه در پوشيدن اين دو آيتم باهم بسيار مهم است، توجه به قد شلوار است. براي پوشيدن اين سبك شلوارها با كفش‌­هاي ورزشي بهتر است پاچه شلوار شما يا بالاي مچ و يا كاملا روي كفش قرار بگيرد.

چرا ماركتينگ آتوميشن از اهميت بالايي برخوردار است؟

۱۱ بازديد

ماركتينگ آتوميشن (Marketing Automation) چيست؟

منطق يا قوانيني كه نرم‌افزار بازاريابي را قادر مي‌سازد كنترل ارتباطات مشتري يا فرايندهاي پشت‌صحنۀ كسب‌وكار را به شكلي كه افراد انجام مي‌دادند، به عهده بگيرد. آتوميشن به بازارياب‌هاي كسب‌وكارهاي كوچك كمك مي‌كند بدون استفاده از منابع و چارچوب ذهني‌ آن‌ها، استراتژي‌شان را پياده كنند. اين فناوري زماني بيشترين كارآيي را دارد كه مخاطب ثابت و استراتژي‌ پرورشي (Nurturing Strategy) براي اجرا داشته باشيد، اما براي جذب مشتريان جديد و توليد سرنخ هم روش مؤثري است.

اين هم فقط يك نمونه از كارهايي كه نرم‌افزار ماركتينگ آتوميشن مي‌تواند براي كسب‌وكار شما انجام دهد: تعيين مي‌كند كه كدام بخش‌هاي كمپين تبليغاتي در حال اجرا مؤثر است، سپس براساس آن بهينه‌سازي انجام مي‌دهد. بنابراين، به جاي اين‌كه مجبور باشيد هر بار با تغيير مسير مشتري شما هم تغيير جهت دهيد، مي‌توانيد استراتژي‌ مناسب سفر مشتريان خود را كه پلتفرم آتوميشن ماركتينگ بايد پيشاپيش اجرا كند، تعيين كنيد.

ممكن است استراتژي‌ شما غير از ايميل‌هاي اتوماتيك، شامل ريتارگتينگ تبليغات، A/B تست و ابزارهاي ديگري نيز باشد كه به شما كمك مي‌كنند بازاريابي خود را اتوماتيك كنيد و مطمئن شويد در تمامي مراحل سفر مشتريان در كسب‌وكارتان با آن‌ها در ارتباط هستيد.

 

تك‌تك مشتريان مهم هستند. اما، وقتي كسب‌وكاري را اداره مي‌كنيد، ممكن است وقت نداشته باشيد كه هر بار كه لازم است با آن‌ها حرف بزنيد، كمپين يكباره (one-off campaign) ايجاد كنيد. ماركتينگ آتوميشن به شما كمك مي‌كند گفت‌وگوها ادامه داشته باشد، پس مي‌توانيد روابط خود با مشتري- و كسب‌وكارتان را گسترش دهيد.

ماركتينگ آتوميشن به چه معناست؟

ماركتينگ آتوميشن از فناوري‌هايي استفاده مي‌كند كه ديگر لازم نيست براي حرف زدن با مخاطبان خود يا تگ كردن دستي مشترياني كه به محصولي از فروشگاه شما علاقه نشان داده‌اند، ايميل يكباره (one-off) ارسال كنيد. در واقع، مي‌توانيد آتوميشن را به گونه‌اي تنظيم كنيد كه استراتژي‌ شما را به روش دلخواه‌تان اجرا كند و اين استراتژي‌ در پس‌زمينۀ كسب‌وكارتان اجرا خواهد شد. راهي را در اختيارتان قرار مي‌دهد تا در خدمت مشتريان خود باشيد، حتي وقتي در تعطيلات هستيد.

با استفاده از ابزارهاي آتوميشن مي‌توانيد تجربه‌هاي افراد را براساس رفتارها، ترجيحات، خريد، فعاليت و موارد ديگر سفارشي‌سازي كنيد. مشتريان شما احساس مي‌كنند هر پيام بازاريابي را مختص آن‌ها ايجاد كرده‌ايد و همين مسئله باعث مي‌شود به برندتان بيشتر اعتماد كنند. و از كساني كه عاشق كسب‌وكار شما هستند (و دربارۀ شما با ديگران حرف مي‌زنند) مخاطب وفادار خواهيد ساخت.

ماركتينگ آتوميشن چه كاري انجام مي‌دهد؟

به شما كمك مي‌كند مشتريان خود را درك كنيد.

باعث مي‌شود تعاملات‌تان با آن‌ها پربارتر- و سودآورتر شود. بنابر گزارشي در سال 2018، هشتاد درصد مشتريان بيشتر از برندهايي خريد مي‌كنند كه تجربه‌هاي سفارشي‌سازي‌شده و مرتبط ارائه مي‌كنند.

شخصي‌سازي‌ها اغلب وفاداري مشتري را هم افزايش مي‌دهد. در نظرسنجي‌اي سال 2017، 44 درصد مصرف‌كنندگان اعلام داشتند كه تعاملات شخصي‌سازي‌شده باعث شده كه دوباره از شركت خريد كنند. مشتريان قدر اين را مي‌دانند كه شركت‌ها با پيام‌هاي شخصي‌سازي‌شده مثل فرد خاصي با آن‌ها برخورد مي‌كنند نه مثل انبوهي از مصرف‌كنندگان ناشناس.